Fietsroute. - Reisverslag uit Maassluis, Nederland van Pieter Roelofs - WaarBenJij.nu Fietsroute. - Reisverslag uit Maassluis, Nederland van Pieter Roelofs - WaarBenJij.nu

Fietsroute.

Door: Pieter Roelofs

Blijf op de hoogte en volg Pieter

13 April 2016 | Nederland, Maassluis

Na wat puzzelwerk ben ik een heel stuk opgeschoten met mijn routeplanning , je kunt m'n plan zien op het bijgevoerde kaartje. Het Bolavenplateau bij Pakse in Laos staat er helaas niet helemaal op.
Er zit genoeg ruimte in de routeplanning om op interessante of leuke plekken wat langer te blijven.
Ik moet dit jaar heel wat grenzen oversteken. Op de heenreis voor een stopover in Singapore, dan de Thaise grens bij aankomst in Bangkok. Vervolgens Laos in, dan weer terug naar Thailand, dan Cambodja in en vervolgens weer terug naar Thailand op weg naar Chanthaburi en Bangkok.

Een groot deel van het (leuke) voorbereidingswerk is hiermee voltooid. Er blijven nu nog twee maanden over om het kilometergemiddelde nog wat verder op te voeren.

• 13 April 2016 - 16:58

Thea Van Den Akker:

Dat ziet er weer interessant uit.ik hoop dat je weer een geweldige fietstocht mag beleven en heel wat mooie foto""s kunt maken.