Het schiet op! - Reisverslag uit Maassluis, Nederland van Pieter Roelofs - WaarBenJij.nu Het schiet op! - Reisverslag uit Maassluis, Nederland van Pieter Roelofs - WaarBenJij.nu

Het schiet op!

Door: Pieter Roelofs

Blijf op de hoogte en volg Pieter

13 Juni 2016 | Nederland, Maassluis

De laatste maand veel aan de fietsconditie gedaan. Met Strava als hulpmiddel afstanden en tempo flink opgevoerd, inmiddels 600 kilometer in de omgeving afgelegd. Dat is dus allemaal weer netjes op orde.
Ook weer een fietsdoos geregeld, dus binnenkort kan het inpakken weer beginnen. Vanmiddag gebeld met Asian Way of Life over nieuwe informatie die beschikbaar is over de fietsroute. Ben benieuwd naar de wijzigingen en aanvullingen die er aan komen.

Bij het doorbladeren van aantekeningen van vorig jaar nog een leuke spreuk gevonden die ik had gezien op Changi Airport, Singapore:

"Not all those who wander are lost" J.R.R. Tolkien.

Lijkt me een mooie spreuk voor dit jaar naast m'n oude motto:

"It does not matter how slow you go as long as you do not stop." Confusius.

• 14 Juni 2016 - 20:13

AliB:

Een fietsdoos? Ik dacht dat je alleen zou gaan.