Heet - Reisverslag uit Ban Kiangtat, Laos van Pieter Roelofs - WaarBenJij.nu Heet - Reisverslag uit Ban Kiangtat, Laos van Pieter Roelofs - WaarBenJij.nu

Heet

Blijf op de hoogte en volg Pieter

15 Juli 2016 | Laos, Ban Kiangtat

Het was/is heet vandaag, 36 graden en onbewolkt, niets doet denken aan de regentijd. En klimmen, heel veel klimmen. Het begon vanochtend met een 19 kilometer lange gestage klim. Even wennen na het Westland.
Ben nu aangekomen bij het Bolaven plateau, morgen naar 1200 meter. Hoop op wat bewolking.

• 15 Juli 2016 - 14:24

AliB:

En dat moet dan een leuke vakantie zijn. Bloedheet, verlaten, geen schaduw, klimmen en overal koffie, dat mag je niet. Beetje sm is misschien wel leuk hoor ik, maar dit is meer straf! Dat zul je dan wel weer verdiend hebben.
    Ik blijf lekker aan zee liggen

• 16 Juli 2016 - 07:16

MArike:

Met al dat klimmen heb je dan ook wat! Wat een mooie omgeving en een prachtig guesthouse. Ik zal wat bewolking sturen hoor, we hebben hier genoeg.

• 16 Juli 2016 - 07:17

MArike: