Lekker puzzelen. - Reisverslag uit Maassluis, Nederland van Pieter Roelofs - WaarBenJij.nu Lekker puzzelen. - Reisverslag uit Maassluis, Nederland van Pieter Roelofs - WaarBenJij.nu

Lekker puzzelen.

Door: Pieter Roelofs

Blijf op de hoogte en volg Pieter

17 Januari 2016 | Nederland, Maassluis

Kaarten, reisgidsen, een paar boeken en natuurlijk het internet als belangrijke aanvulling op de routeboekjes van Asian Way of Life zijn de ingrediënten van het voorbereidingswerk voor komende zomer. AWOL heeft de routeboekjes "Langs de watervallen", "Verbindingsroute Ubon Ratchathani naar Siem Reap" en "Van Soi Dao naar Lat Krabang" vast toegestuurd. Dit moet worden aangevuld met het nodige eigen puzzelwerk, leuk om te doen.

Na een stopover in Singapore vlieg ik via Bangkok naar Ubon Ratchathani (Thailand.) Hier begint de fietstocht. Via Khong Chiam fiets ik naar Pakse in Laos. Na een rondje over het Bolovenplateau (watervallen) ga ik terug naar Thailand. Langs de Thais-Cambodjaanse grens naar Along Ven in het noorden van Cambodja en dan door naar Siem Reap (Angkor). Na een paar dagen Siem Reap door naar Battambang. Na battambang bij Pailin de grens weer over naar Thailand en dan via Chanthaburi naar Bangkok.

Nog veel uit te zoeken!