Terug naar Zuid-Oost Azië. - Reisverslagen van Pieter Roelofs - WaarBenJij.nu Terug naar Zuid-Oost Azië. - Reisverslagen van Pieter Roelofs - WaarBenJij.nu

Terug naar Zuid-Oost Azië.

Tijdens deze fietsreis ga ik een aantal bestemmingen in Thailand, Laos en Cambodja met elkaar verbinden waar ik tijdens eerder reizen niet aan ben toegekomen. Ook ga ik enkele plaatsen (zoals Angkor Wat in Cambodja) weer opnieuw bekijken omdat ze eerder een bijzondere indruk hebben gemaakt en ik ze graag nog eens opnieuw wil bezoeken.
Het wordt dit jaar een jubileum fietsttocht. Ik ben komende zomer voor de dertiende keer aan het fietsen in Zuid-Oost Azië. Halverwege heb ik dus twaaleneenhalve fietstocht van Asian Way Of Life achter de rug.
Waarschijnlijk ligt het jubileumpunt halverweg Along Veng en Siem Reap in Cambodja, een etappe van 127 kilometer. Ik zal er zeker wat over schrijven!

Recente Reisverslagen:

10 Augustus 2016

Laatste dag in Bangkok

09 Augustus 2016

Chinatown

09 Augustus 2016

Fiets

09 Augustus 2016

Ochtenwandeling in Banglamphu

08 Augustus 2016

Eindstation
Pieter

Werkzaam in het (basis-)onderwijs, inmiddels zestig en al jarenlang enthousiast Aziëfietser.

Actief sinds 25 Dec. 2015
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 11789

Voorgaande reizen:

08 Juli 2016 - 12 Augustus 2016

Terug naar Zuid-Oost Azië.

Landen bezocht: